یک شرکت امنیت سایبری عظیم آمریکا هک شد

به گزارش جعبه مهر، فایرآی یکی از برزگترین شرکت های امنیت سایبری در آمریکا گفت که هک شده و احتمالا یک دولت خارجی در این حمله سایبری نقش داشته است.

یک شرکت امنیت سایبری عظیم آمریکا هک شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، این شرکت امنیت سایبری روز گذشته گفت که زرادخانه ای از ابزارهای هک مورد استفاده برای آزمایش قدرت دفاعی مشتریانش به دنبال هک شدن سیستم های این شرکت دزدیده شده است.

هک شدن فایر آی شرکتی با قراردادهای زیاد در حوزه امنیت ملی در داخل و خارج آمریکا از جمله هم پیمانان واشنگتن، یکی از نفوذهای اطلاعاتی و حملات سایبری مهم طی سالهای اخیر محسوب می گردد.

این شرکت گفت که ابزارهای تیم قرمز به عنوان بخشی از یک حمله بسیار پیشرفته و پیچیده و احتمالا با مشارکت یک دولت خارجی دزدیده شده اند.

شرکت فایرآی زمان دقیق هک شدنش را اعلام ننموده اما یک فرد آگاه در خصوص این موضوع گفت که شرکت فایرآی پس وردهای کاربران را طی دو هفته اخیر بازتعریف نموده است.

در این میان آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که وی خواهان اطلاعات بیشتر در خصوص هک شدن این شرکت امنیت سایبری است. وی اضافه کرد: ما از آژانس های اطلاعاتی مرتبط خواسته ایم در روزهای آینده در خصوص این حمله سایبری، هرگونه آسیب پذیری ایجاد شده به دنبال این حمله و تاثیراتش را به کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان شرح دهند.

گزارش شده است که اف بی آی در حال اجرا تحقیقات در این رابطه است و مت گورهام یک مقام اف بی آی نیز از احتمال ایفای نقش یک دولت خارجی در این حمله سایبری سخن به میان آورده است. ، ایرنا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8619

به "یک شرکت امنیت سایبری عظیم آمریکا هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت امنیت سایبری عظیم آمریکا هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید