10 منظره جادویی با رودخانه

به گزارش جعبه مهر، برخی رودخانه‌ها در جهان از زیباترین مناظر عبور می‌کنند . هیچ تور تعجبی و سفره‌ای دریایی ارائه نمی‌شود ، به طوری که بازدیدکنندگان بتوانند مناظر overwhelming را تجربه کنند . لیست را بررسی کنید - برخی از مکان‌ها ممکن است به جایی نزدیک شوند که شما در آن زندگی می‌کنید !

10 منظره جادویی با رودخانه

10. رود کوچک ، آمریکا
در منطقه حفاظت‌شده ملی دره کانیون ، آلاباما ، گفته می‌شود که بلندترین رودخانه قله کوه در آمریکا است . بخش دره گرند کنیون یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سایت است ، که خوشبختانه از تجار نگهداری شده‌است ، که در تلاش برای ساخت یک پارک تفریحی در اینجا ناموفق بوده‌است . خوشبختانه .
9. پیاده‌روی رودخانه سن آنتونیو ، آمریکا
رودخانه سن آنتونیو در سن آنتونیو در تگزاس یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های شهر است . مسیری در امتداد خط ساحلی وجود دارد که توسط فروشگاه‌های متعدد ، رستوران‌ها و بارها ایجاد شده‌است ، و باعث ایجاد یک چشم‌انداز زیبا برای مهمانان می‌شود تا آن‌ها را تحسین کنند .
8. لائوس نام ( لائوس )
مهم‌ترین رودخانه در کشور نقش بزرگی در توسعه کشورها ، تجارت و همچنین فرهنگ ایفا کرده‌است . این رودخانه 448 کیلومتر طول دارد که به مناظر شگفت‌انگیز ، غارها و مجسمه‌های بودا در امتداد ساحل خود می‌بالد .
7. رودخانه آمازون
این رودخانه از یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌های زیست‌محیطی در جهان حمایت می‌کند - جنگل‌های بارانی آمازون . با تخلیه آب بزرگ‌ترین رودخانه در دنیا است . تورهای مختلف قایق و سفره‌ای دریایی برای بازدید کنندگان پیشنهاد می‌شود و این امکان وجود دارد که طبیعت تماشایی و نیز حیوانات ثروتمند را تحسین کنند .
6. رود لوییس ، آمریکا
این رودخانه در ایالت واشنگتن یافت می‌شود و طبیعت بکر آن را احاطه کرده‌است . محبوب‌ترین بخش آبشار " لوئیس " است . آبشار زیبایی را می‌توان از طریق مسیرهای پیاده‌روی از پارک "عقاب کلیف " به دست آورد ، که نشان‌دهنده مناظر دیدنی از مناظر شگفت‌انگیز است .
5. آواز Nho کو ، ویتنام
این رودخانه از طریق Ha Giang و کایو و وی ، و نیز از طریق چین جریان می‌یابد . منطقه ویتنام ، به دلیل مناطق کوهستانی که برای کشاورزی مناسب نیست ، جمعیت پراکنده‌ای دارد . بنابراین منظره دست‌نخورده دست‌نخورده است .
4. رودخانه نیل
طولانی‌ترین رودخانه در دنیا تقریبا ً تمام قاره آفریقا را در بر می‌گیرد . بنابراین بخش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند از طریق آب ، هوا یا زمین ، بازدید شوند تا شاهد طبیعت شگرف و همچنین میراث تاریخی باشند . در مصر 9 روز سفره‌ای سلطنتی سفر بسیار خوبی به همراه دارد .
3. رود Hinatuan ، فیلیپین
این رودخانه در جزیره پیدا شده‌است و یک شگفتی طبیعی تلقی می‌شود . آن آب فیروزه‌ای روشن است که توریست‌ها و توریست‌ها را جذب می‌کند ، که برای دیدن این رودخانه زیبا و همچنین شیرجه exhilarating هیجان‌زده هستند .
2. رود لی ، چین
این رود یکی از زیباترین کشتی‌های جهان را تامین می‌کند . مناظر زیبا ، به شکل صخره‌های بلند ، پوشیده از سرسبزی ، دره‌ها و خود رودخانه نیز توسط روستاهای کوچک ، مقبره‌ها و مجسمه‌ها که در امتداد خط ساحلی پراکنده شده‌اند ، کامل شده‌است .
1. رودخانه Yangtze ، چین
مهم‌ترین و شمایلی که در چین وجود دارد طولانی‌ترین رودخانه در این کشور و سومین رودخانه در جهان است . این دره سه دره در حال تبدیل شدن بیشتر و محبوب‌تر از گردشگران است ، چرا که سفره‌ای تفریحی ویژه‌ای ارائه می‌شوند و از مناظر خیره‌کننده مناظر عبور می‌کنند .

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 85

به "10 منظره جادویی با رودخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 منظره جادویی با رودخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید