2020 دلار انعام به خاطر سال 2020

به گزارش جعبه مهر، با گسترش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی، راه اندازی و پیوستن به چالش های مختلف به امری رایج بدل شده ولی چالش سال جدید میلادی در حالی وایرال شد که شرکت کنندگان خاصی دارد.

2020 دلار انعام به خاطر سال 2020

به گزارش خبرنگاران، سال جدید میلادی با اخبار و اتفاقات عجیبی آغاز شد؛ از اخبار مربوط به آتش سوزی استرالیا گرفته تا ویروس کرونا و ... اما چالش عجیبی که تقریبا همزمان با آغاز سال نو آغاز شده است دنبال کنندگان خاصی دارد!

یواس ای تودی با انتشار گزارشی از وایرال شدن چالش انعام در آمریکا خبر داده و گفته ارقامی که به عنوان انعام روی فاکتورهای فروشگاهی، رستورانی و خدماتی پرداخت می شوند تعجب برانگیز بوده اند.

به گزارش بی بی سی میزان انعام پرداختی در هر سال تقریبا دوبرابر بودجه ناسا است و آمریکایی ها انعام دوست ترین مردم هستند؛ به طور مثال در نیویورک انعامی در حدود 20% ارزش فاکتور رایج است و این در حالی است که انعام متداول در لندن فقط 11% از مبلغ فاکتور نهایی است، در حالیکه در ژاپن پرداخت انعام کاری تقریبا نادر است.

اما ماجرا از آنجا به یک ترند توئیتری تبدیل شد که دو نفر در ایالت ماساچوست 5000 دلار انعام پرداخت کردند! آنهم بعد از اینکه دوستی که آنها را به این چالش فراخوانده بود خود 2020 دلار روی یک فاکتور 23 دلاری انعام پرداخت کرده و نوشته بود سال نو مبارک، این چالش انعام 2020 است. خدمتکاری که این انعام را دریافت کرده بود در مصاحبه ای با خوشحالی گفت که این فرد (انعام دهنده) نمی داند که به زندگی او و خانواده اش چه لطفی کرده است.

یک مالک نمایندگی خودرو نیز پس از دیدن رسیدهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی روی یک فاکتور حدودا 11 دلاری، 5100 دلار انعام داد و گفت این کار درستی بود که باید انجام میداد. پیشخدمتی که این انعام را دریافت کرده گفت ابتدا فکر کرده این مشتری شوخی می کند!

برخی دیگر از مردم نیز با انتشار رسید انعام های 20،20 دلاری خود به ادامه داشتن این چالش کمک کردند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4734

به "2020 دلار انعام به خاطر سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2020 دلار انعام به خاطر سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید