48 ساعت تا انتها مهلت دیاباته، پول در باشگاه استقلال نیست؟

به گزارش جعبه مهر، در حالی که تنها دو روز تا انتها مهلت پرداخت مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال باقی مانده، هنوز پول این بازیکن پرداخت نشده است.

48 ساعت تا انتها مهلت دیاباته، پول در باشگاه استقلال نیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته، مهاجم اقتصادیایی تیم فوتبال استقلال چندی پیش به وسیله وکیلش به باشگاه استقلال پیغام داد که در صورت پرداخت نشدن حقوق چند ماه عقب افتاده خود، قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد نمود.

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال چند بار در مصاحبه و پیغام هایش به طرفداران اعلام نمود که دیاباته را در استقلال حفظ خواهد نمود. باشگاه نیز واریزی هایش به دیاباته را در حالی شروع کرد که به دلیل محدودیت های بانکی می توانست مرحله به مرحله پول به حساب این بازیکن واریز کند. به همین دلیل، از مهاجم آفریقایی خود خواست که یک هفته دیگر فرصت دهد تا بتوانند مبالغ را کامل نمایند که با موافقت این بازیکن روبه رو شد.

پیگیری خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد که باشگاه استقلال تا به امروز 130 هزار دلار واریز نموده است و برای مابقی آن نتوانسته منابع اقتصادی تهیه کند. این مسئله در جلسه هیئت مدیره باشگاه نیز مطرح شد و حتی بحث های جدی میان اعضا صورت گرفت، اما نتیجه ای نداشت. ظاهراً سعادتمند نتوانسته است در آستانه خاتمه مهلت یک هفته ای مابقی پول دیاباته را فراهم کند و با توجه به قول هایی که برای حفظ این بازیکن داده بود، تحت فشار قرار گرفته است. اگر چه مسئولان استقلال در کوشش هستند تحت هر شرایطی منابع اقتصادی تأمین نموده و پول دیاباته را پرداخت نمایند.

دیاباته به مسئولان استقلال تأکید نموده است که تا روز آدینه باید مطالباتش کامل پرداخت گردد و در غیر این صورت قراردادش را فسخ خواهد نمود. اگر این اتفاق بیفتد، بار دیگر سریال فسخ قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در استقلال ادامه پیدا خواهد نمود که قطعاً با واکنش تند طرفداران استقلال روبه رو می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6248

به "48 ساعت تا انتها مهلت دیاباته، پول در باشگاه استقلال نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت تا انتها مهلت دیاباته، پول در باشگاه استقلال نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید