از حامیان تفکرات خادم تا رقابت با قهرمان المپیک؛ مجمع یکدستی که چنددست شد

به گزارش جعبه مهر، برخلاف روزهای نخستِ بعد از استعفای خادم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی درخصوص حمایت از نامزدی خاص، چند شاخه شده است.

از حامیان تفکرات خادم تا رقابت با قهرمان المپیک؛ مجمع یکدستی که چنددست شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از سرانجام رقابت های جهانی 2018 بوداپست، رسول خادم از سمت خود کناره گیری کرد و طبق اساسنامه فدراسیون کشتی، اعضای مجمع خواهان معرفی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست شدند. با موافقت وزیر ورزش، حمید بنی تمیم از 15 آبان تا زمان برگزاری مجمع جانشین رسول خادم شد.

در آن وقت خیلی ها اعلام کردند که باتوجه به حمایت صددرصدی مجمع کشتی از رسول خادم در انتخابات سال گذشته، این بار نیز همان مجمع حمایت قاطعی از نایب رئیس خادم خواهد داشت.چندی بعد بود که صحبت از تمایل علیرضا دبیر قهرمان المپیک 2000 سیدنی برای شرکت در انتخابات به میان آمد.

عباس جدیدی و امیررضا خادم نیز با وجودی که نام شان سر زبان ها افتاد، بار اول از عدم تمایل شان برای ورود به این رقابت انتخاباتی خبر دادند اما این روزها این دو نفر نیز فعالیت های انتخاباتی را از سر گرفته اند. این در حالی است که علیرضا حیدری بی آنکه اقدام خاصی در زمینه تبلیغات و دیدار با اعضای مجمع و بزرگان کشتی انجام دهد، مطرح کرد که به احتمال فراوان در انتخابات شرکت خواهد نمود.

تعدد نامزدهای احتمالی، همانطور که پیش بینی می شد مجمع یکدست فدراسیون کشتی را چند شاخه نموده و سمینار اخیر هیئت های کشتی و حاشیه های آن نیز موید این موضوع است که قطعا انتخابات پیش روی کشتی، برخلاف دو انتخابات قبلی، یک طرفه نخواهد بود و رأی ها شکسته خواهد شد.

حالا تعدادی از هیئت ها همچنان بر عهدی که با فدراسیون خادم بسته اند پابرجایند و آنها می خواهند کشتی راهش را با حمید بنی تمیم دنبال کند. البته آنهایی که همچنان با تفکرات رسول خادم همسو هستند دو دسته شده اند، عده ای با نایب رئیس او هستند و تعداد دیگری نیز به واسطه سابقه همکاری با امیررضا خادم از گذشته تاکنون، سمت برادر خادم رفته اند. حالا تعدادی از روسای هیئت ها نیز علنی از کاندیداتوری علیرضا دبیر حمایت می نمایند و معینا او نیز برنامه های زیادی برای ریاست فدراسیون دارد.

عباس جدیدی با وجود تجربه ناموفق حضورش در انتخابات دوره گذشته، هرچند امروز هم شاید رای زیادی نداشته باشد اما ورودش به هر شکل رقابت را گرم تر خواهد نمود، ضمن اینکه در صورت ثبت نام علیرضا حیدری در انتخابات، قطعا او نیز نظر مثبت تعدادی از اعضای مجمع را به همراه خواهد داشت.

این در شرایطی است که با توجه به دیدگاه مثبت مسئولان در مورد استفاده از مدیرانی که منابع مالی معینی در اختیار دارند در راس فدراسیون ها، در سال هایی که ورزش نیز با مسائل مالی شدیدی روبه روست، همچنان شانسی را نیز باید برای ورود افرادی غیر از خانواده کشتی در انتخابات قائل شد که البته مجمع انتخاباتی معین خواهد نمود رأی و نظرش روی چه مدل مدیریتی است.

انتخای پیغام،

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1165

به "از حامیان تفکرات خادم تا رقابت با قهرمان المپیک؛ مجمع یکدستی که چنددست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از حامیان تفکرات خادم تا رقابت با قهرمان المپیک؛ مجمع یکدستی که چنددست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید