بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، در جهت آماده سازی فدراسیون های ورزشی برای حضور ورزشکاران و تیم ها در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو، عصر امروز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم قایقرانی آبهای آرام کشورمان که قرار است اواخر مردادماه سال جاری راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک شود بازدید کردند.

بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت در تیم های ملی از ساعت17 امروز در محل فدراسیون قایقرانی حاضر شدند و با سهرابیان رئیس این فدراسیون به گپ و گفت پرداختند.

در حالی که قرار بود وزیر ورزش و جوانان نیز در این ساعت در اردوی قایقرانی حاضر شدند با تاخیری دو ساعته به محل رسید.

در ابتدای حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک اردوی قایقرانان، سهرابیان رئیس فدراسیون گزارشی را از روند برگزاری اردوها به مسئولین ارائه کرد. سپس عادل مجللی ملی پوش کانوی آبهای آرام کشورمان از وزریر ورزش درخواست حمایت بیشتر از این رشته را کرد و گفت: قایقرانان خودشان را ثابت کرده اند و پتانسیل این را دارند که مدال المپیک بگیرند. فکر خود من نیز کسب مدال المپیک است و خواهش می کنم به قایقرانی نگاه ویژه ای داشته باشید.

وزیر ورزش و جوانان نیز به وی پاسخ داد: نگاه ما نیز ویژه و عمیق است. اگر ورزشکاران بخواهند جدا از بحث سهمیه می توانند مدال المپیک بگیرند. ما خیلی امیدواریم غیر از رشته های مدال آوری مانند تکواندو، کشتی، وزنه برداری، قایقرانی، جودو، کاراته و شمشیربازی نیز برای کسب سهمیه و مدال امیدواریم اما می دانیم کاراته نیز شانس روی سکو رفتن را دارد.

مسئولان ورزش کشورمان بعد از بازدید از اردوی قایقرانی به اردوی تیراندازی رفتند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2361

به "بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید