بحران بدنسازی قرمزها

به گزارش جعبه مهر، سیدجلال سومین بازیکنی است که در طول دوران آماده سازی با مصدومیت روبه رو شده است

بحران بدنسازی قرمزها

پرسپولیس روز دوشنبه در حاشیه برنامه آماده سازی خود در ترکیه، قرار بود که در 2 بازی محبت آمیز به میدان برود که دیدار اول به خاطر شرایط جوی و دیدار دوم به دستور کالدرون لغو شد تا در نهایت سرخپوشان در یک بازی درون تیمی با هم به میدان بروند. در ابتدای این بازی اما سیدجلال حسینی به خاطر مصدومیت جای خود را به کریم باقری داد تا کاپیتان پرسپولیس فعلا مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد.

از ابتدای حضور کالدرون در پرسپولیس و با شروع تمرینات بدنسازی، بعد از مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی که باعث ترک اردوی ترکیه توسط کاپیتان دوم سرخپوشان و بازگشت او به تهران شد، سیدجلال حسینی سومین بازیکنی است که حالا با مصدومیت روبرو شده است.

این اتفاق باعث شده تا شایعه مصدومیت بازیکنان به خاطر تمرینات مربی جدید سرخپوشان به گوش برسد. در 4سال گذشته مارکو به عنوان مربی بدنساز سرخپوشان به خوبی توانسته بود بدن بازیکنان را آماده لیگ کند اما با توجه به فشار بسیار زیاد تمرینات او سرخپوشان حسابی از این تمرینات فراری بودند. مارکو به جز تمرینات هوازی روی کار با وزنه تأکید بسیار زیادی داشت.

اما با روی کار آمدن کالدرون مربی بدنساز تیم نیز تغییر کرد. در تمرینات جدید سرخپوشان دیگر خبری از استفاده از وزنه نیست و مربی بدنسازی جدید سرخپوشان اعتقادی به تمرینات سنگین ندارد. این اتفاق باعث شده تا بازیکنان هم به خوبی از تمرینات استقبال نمایند و از طرفی این شایعه پیش آمده که سرخپوشان به خاطر همین تمرینات به راحتی مصدوم می شوند و باید دید در طول فصل بدن های بازیکنان چه جوابی خواهد داد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2238

به "بحران بدنسازی قرمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران بدنسازی قرمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید