حریرچی: سختگیری ها کم شد؛ مردم رعایت نکردند

به گزارش جعبه مهر، معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در بعضی از استان های کشور به طور قابل توجهی بیشتر از سایر مناطق است، گفت: در حال حاضر استان های کردستان، خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و بوشهر جزو مناطق قرمز هستند.

حریرچی: سختگیری ها کم شد؛ مردم رعایت نکردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران ایرج حریرچی گفت: در روز های کرونایی شرایط قرمز به استان هایی گفته می گردد که از نظر میزان موارد جدید ابتلا و بستری نسبت به سایر مناطق، آمار بالاتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: استان های ذکرشده در گذشته جزء استان هایی بودند که شدت شیوع بیماری کرونا در آن ها متوسط بود، اما اکنون شاهد افزایش موارد ابتلا به بیماری در این استان ها هستیم.

حریرچی گفت: تغییر رفتار مردم و برگزاری جشن ها و تجمعات باعث افزایش میزان موارد ابتلا به بیماری کرونا در بعضی از استان ها شده است.

معاون کل وزارت بهداشت در حالی حضور مردم در جشن ها و تجمعات را عامل اصلی افزایش موارد ابتلا به کرونا عنوان نموده که بازگشایی تالار های پذیرایی و رستوران ها و پارک ها و ... با مجوز خود ستاد ملی مقابله با کرونا رخ داده و طبیعی است که مردم زمانی که ببینند دولت سختگیری ها را کاهش داده، تصور می نمایند که کشور به شرایط بهتری رسیده است و منعی در حضور در تالار ها و رستوران ها و ... ندارند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6420

به "حریرچی: سختگیری ها کم شد؛ مردم رعایت نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: سختگیری ها کم شد؛ مردم رعایت نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید