خاموشی موبایل های جدید گوگل صدای کاربران را درآورد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، هنوز دو هفته از عرضه عمومی موبایل های میان رده 3a و 3aXL گوگل نمی گذرد، اما از هم اکنون بعضی کاربران از وجود باگ هایی در آن خبر می دهند.

خاموشی موبایل های جدید گوگل صدای کاربران را درآورد

بعضی کاربران این موبایل ها در فروم های اینترنتی مانند ردیت و شبکه پشتیبانی گوگل این اختلالات را گزارش نموده اند. اختلال در موبایل های جدید سبب می گردد دستگاه طی روز و به طور تصادفی خاموش گردد.

کاربران باید دستگاه را ریست نمایند تا موبایل دوباره فعال گردد. اما در بعضی موارد حتی این روش کارساز نیست و مشکل ادامه می یابد.

هنوز تعیین نیست چه اختلالی به خاموش شدن دستگاه منجر می گردد. همین طور آنالیز گزارش های کاربران نشان می دهد این مشکل مربوط به کاربران یک کریر مخابراتی نیست. به همین دلیل بعضی معتقدند این مشکل مربوط به نرم افزار گوگل است.

البته این نخستین باری نیست که یکی از موبایل های گوگل دچار مشکل می گردد. موبایل های پیکسل این شرکت دارای اختلالاتی در بخش میکروفون بودند. همین امر سبب شد صاحبان دستگاه از گوگل شکایت نمایند.

همچنین سال گذشته و مدت کوتاهی پس از عرضه موبایل پیکسل3 کاربران بعضی کاربران گزارش کردند این دستگاه عکس ها را ذخیره نمی کند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1811

به "خاموشی موبایل های جدید گوگل صدای کاربران را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی موبایل های جدید گوگل صدای کاربران را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید