در اجرای سایت پسماند ساوه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی نیفتاده است

به گزارش جعبه مهر، استاندار مرکزی گفت: هنوز در اجرای سایت پسماند ساوه هیچ اتفاق عملیاتی صورت نگرفته است.

در اجرای سایت پسماند ساوه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی نیفتاده است

به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده در جریان سفر به شهرستان ساوه در نشستی با اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرستان ساوه گفت: سفر به ساوه با رویکرد شهری و بازدید از فعالیت هایی حوزه شهری انجام گرفته است.

وی در مورد پروژه احداث سایت پسماند در شهر ساوه با تاکید بر اینکه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی صورت نگرفته است، اضافه نمود: برای این پروژه هنوز زمین و مجوزی برای آغاز عملیات اجرایی واگذار و صادر نشده است، به مردم قول می دهم در اجرای پروژه منافع مردم را لحاظ کنیم .

آقازاده با بیان اینکه پسماند در دنیا امروز یک معضل بزرگ است و اگر با دانش روز آنالیز کنیم قطعا امکان استفاده از این تهدید به عوان یک فرصت وجود دار، گفت: از استانداردهای روز حوزه مدیریت پسماند از کشورهای توسعه یافته عقب هستیم، اما به مردم می گویم تسلیم جوسازی ها نشوند، نگران نباشند و یقین بدانند که منافع آنان را در نظر خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد منافع مردم به مخاطره بیفتد و این کار عوارضی در پی نداشته باشد .

وی توضیح داد: قطعا اگر زمین در مکان مناسبی نباشد، نسبت به جابجایی مکان جانمایی شده اقدام خواهیم کرد و برای حفظ منافع مردم ساوه در صورت لزوم با کار کارشناسی این پروژه به شهر دیگری منتقل خواهد شد . مردم، نخبگان و نیز رسانه ها اجازه دهند این طرح در فضایی کاملا کارشناسی آنالیز و تصمیم گیری گردد .

استاندار مرکزی تاکید نمود: فضای مجازی و رسانه ها دست از جنجال سازی بردارند و اجازه دهند این طرح به صورت کارشناسی آنالیز و با نظر مردم تصمیم گیری گردد. هیچ پروژه و هیچ اقدامی که منافع مردم شهر ساوه را به خطر بیندازد، انجام نخواهد شد . حتما هر اقدامی باید با مطالعه تخصصی و کار کارشناسی انجام گردد و اگر نقدها در فضای مجازی به صورت آگاهانه و ناآگاهانه صورت گیرد، به جایی نخواهیم رسید.

وی با اشاره به وضعیت شهرداری ها اضافه نمود: شهرداری ها مشقت های فراوانی در درآمدزایی و تحقق بودجه دارند، اما شهرداری ساوه توانسته است بودجه خود را در امسال محقق کند و اینکه شهرداری بتواند بودجه خود را مهندسی و محقق کند، اقدامی ارزشمند بوده و حتی باید نمره خوبی به مدیریت شهری ساوه داد .

آقازاده اضافه نمود: شهرداری و شورا با این عملکرد قانونی نیازمند حمایت بیشتر حتی بیش از اختیارات قانونی هستند و قطعا حمایت خواهیم کرد .

وی در مورد پروژه های حوزه شهری گفت: پروژه های حوزه شهری ساوه بسیار تأثیرگذار است و موجب ارتقای رضایتی شهروندان شده است. آغاز پروژه های عمرانی در شرایط فعلی جسارت و شجاعت می خواهد که در شهرداری ساوه وجود دارد .

استاندار مرکزی اضافه نمود: ساوه باید به شهری جامع برای ایجاد آرامش در بین شهروندان تبدیل گردد که نیازمند تعریف و اجرای پروژه های حوزه مدیریت شهری است . همکاری و هماهنگی مدیران استانی و شهرستانی در اجرای پروژه ها لازم است و باید شاهد یک جهش بلند عمرانی در شهرداری باشی تا بن بست های عمرانی و نیازهای مردم را رفع گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست نماینده مردم ساوه و زرندیه خواهان نگاه ویژه استان به ساوه و جذب اعتبارات شد و اضافه نمود: باید قانون جای روابط را بگیرد. متاسفانه باب شده است که عده ای به وسیله تلفن سعی در حل مسائل دارند در حالیکه ملاک حل مسائل مردم قانون است و نباید ضوابط جای روابط را بگیرد .

محمدرضا منصوری اضافه نمود: در جلسات اداری باید مسئولان با دعوت از سوی فرمانداری حضور داشته باشند و نباید بدون دعوت شاهد حضور بعضی مدیران و افراد دیگر باشیم .

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1207

به "در اجرای سایت پسماند ساوه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی نیفتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اجرای سایت پسماند ساوه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی نیفتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید