سوزوکی و سرجینیو در فهرست بهترین های آسیا

به گزارش جعبه مهر، در حالی که کاشیما دو بازیکن 3 و 4 گله دارد، در رده بندی بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان هیچ نامی از بازیکنان پرسپولیس نیست.

سوزوکی و سرجینیو در فهرست بهترین های آسیا

به گزارش خبرنگاران ، در بین بازیکنان دو تیم فینالیست مهاجمی که بین گلزنان برتر این فصل لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، دیده نمی گردد و علی علیپور با 5 گل زده بهترین گلزن در بازی پرسپولیس و کاشیما است که بازیکنان 6،7 و 9 گله زیادی را بالای سر خود می بیند.

برتری فینالیست ژاپنی اما در داشتن بازیکنانی با بیشترین پاس گل است. البته در این آیتم فرشید اسماعیلی از استقلال همراه با کیم شین ووک از جونبوک موتورز کره جنوبی با 5 پاس گل جلوتر از بقیه قرار دارند. تعداد بازیکنانی که چهار پاس گل داده اند، پنج نفر است از جمله ژاوی و یوما سوزوکی (کاشیما) که جزو بهترین ها به حساب می آیند.

سرجینیو هافبک برزیلی کاشیما هم که 4 گل به ثمر سانده، همراه با سه بازیکن دیگر سه پاس گل داده است. در این رده بندی اما هیچ نامی از بازیکنان گلساز پرسپولیس دیده نمی گردد.

2

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 545

به "سوزوکی و سرجینیو در فهرست بهترین های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزوکی و سرجینیو در فهرست بهترین های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید