مجوز فعالیت پنجمین اقامتگاه بومگردی شهرستان کلات صادر شد

به گزارش جعبه مهر، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلات از صدور مجوز فعالیت پنجمین اقامتگاه بومگردی این شهرستان خبرداد.

مجوز فعالیت پنجمین اقامتگاه بومگردی شهرستان کلات صادر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شعبانعلی فرهمند امروز 7 بهمن با اعلام این خبر اضافه نمود: اقامتگاه بوم گردی کلبه عمو نعمت دارای 4 اتاق و فضایی باغی محیط پیرامونی آن را فرا گرفته است.

او ادامه داد: این اقامتگاه بوم گردی در محور کلات - مشهد نرسیده به روستای جلیل آباد قرار گرفته و برای تکمیل و تجهیز ان بالغ بر 35 میلیون تومان هزینه شده است.

فرهمند گفت: با توجه به اینکه شهرستان کلات یکی از قطب های گردشگری خراسان رضوی است و سالانه گردشگران زیادی از مناطق تاریخی و طبیعی شهرستان بازدید می نمایند که برای ارائه خدمات مناسب در حوزه اسکان و پذیرایی لزوم ایجاد این واحد ها را در شهرستان ضروری می نماید.

او یاد آور شد: تاکنون چهار اقامتگاه بوم گردی دیگر در شهرستان با نامهای چهار راه در روستای چهار راه ، واحد بومگردی هزار مسجد در روستای احمد آباد، دیار نادر در شهر کلات و قره تیکان در روستای قره تیکان در حال فعالیت است.

فرهمند ادامه داد: این شهرستان ظرفیت ایجاد 15 واحد بومگردی را دارد که مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته این تعداد تا تابستان 98 به بهره برداری خواهند رسید.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2825

به "مجوز فعالیت پنجمین اقامتگاه بومگردی شهرستان کلات صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز فعالیت پنجمین اقامتگاه بومگردی شهرستان کلات صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید