ملکه مدیر اینستا و توییتر می خواهد ، یک وعده غذای گرم و 850 میلیون تومان حقوق

به گزارش جعبه مهر، ملکه بریتانیا دنبال یک کارشناس فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می شود تا مدیریت حساب های کاربری خود را در دو شبکه توییتر و اینستاگرام به او بسپرد.

ملکه مدیر اینستا و توییتر می خواهد ، یک وعده غذای گرم و 850 میلیون تومان حقوق

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، ملکه الیزابت با داشتن حدود هفت میلیون فالوئر از شاخ های اینستاگرام است و خاندان سلطنتی بریتانیا برای ارائه چهره ای مناسب از او می خواهند مدیریت صفحه های شخصی ملکه را دست یک فرد مطمئن و کاردست بدهند. از این رو، یک آگهی استخدام در شبکه لینکداین منتشر شده و تا امروز 200 نفر آمادگی خود را برای اقامت در کاخ باکینگهام و مدیریت حساب های کاربری ملکه بریتانیا اعلام نموده اند.

  • ملکه بریتانیا راز تناسب اندامش را فاش کرد | الیزابت سیب زمینی نمی خورد

فردی که در نهایت بتواند شغل مدیریت حساب های توییتر و اینستاگرام ملکه را از آن خود کند، سالانه 45 تا 50 هزار پوند (750 تا 850 میلیون تومان) دستمزد می گیرد (بسته به کم و زیاد بودن تجربه) و باید راهبردهای دیجیتال و فضای مجازی ملکه الیزابت و گروهی کوچک از کارشناسان شبکه های اجتماعی را مدیریت کند. مسئول شبکه های اجتماعی ملکه دوشنبه تا آدینه در باکینگهام مشغول کار می گردد و همه رویدادها را پوشش می دهد؛ از بازدیدهای رسمی تا مراسم اهدای جوایز و امور سلطنتی.

یک وعده غذای روزانه و 33 روز مرخصی در سال از دیگر مزایایی است که مسئول فضای مجازی ملکه الیزابت از آن برخوردار می گردد. علاقه مندان تا 24 دسامبر فرصت دارند آمادگی خود را برای به دست آوردن این موقعیت شغلی اعلام نمایند و برنده نهایی احتمالا تا پیش از شروع سال 2020 کار خود را در کاخ باکینگهام شروع می نماید.

نخستین توییت ملکه سال 2014 پس از بازدید از موزه علم لندن منتشر شد. حساب کاربری خاندان سلطنتی بریتانیا 6.9 میلیون فالوئر در اینستاگرام، پنج میلیون لایک در فیس بوک و 4.1 میلیون فالوئر در توییتر دارد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4258

به "ملکه مدیر اینستا و توییتر می خواهد ، یک وعده غذای گرم و 850 میلیون تومان حقوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه مدیر اینستا و توییتر می خواهد ، یک وعده غذای گرم و 850 میلیون تومان حقوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید