می توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان امشب بعداز تساوی دو تیم تراکتور با شهر خودرو در نشست خبری گفت: بازی مهمی بود که از موقعیت گل که داشتیم استفاده نکردیم و گل نزدیم.

می توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم

وی با بیان اینکه از سازمان لیگ در خواست کردیم بازی را به دلیل سرما در ساعت 15 برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد، اضافه نمود: به تیم شهر خودرو به دلیل این سبک بازی و کسب این یک امتیاز تبریک می گویم.

چمنیان با اشاره به تعویض دژاگه در نیمه اول گفت: دژاگه در نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

مربی تراکتور در خصوص حضور شجاعی سرمربی تراکتور در ترکیب تیمش در نیمه دوم گفت: شجاعی به زمین آمد تا گل بزند، این اتفاق ربطی به مصدومیت اشکان نداشت. هیچ تعویضی از قبل فیکس نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه تیم ها برای ارائه بازی های زیبا تلاش کنند، گفت: روح فوتبال زیبا است و انتظار داریم همه به ارائه بهتر فوتبال کمک کنند. انتظار از داوران است که اجازه به تیم هایی که فوتبال ساکن انجام می دهند، ندهند.

چمنیان با بیان اینکه تراکتور همیشه دنبال بازی زیبا است، گفت: امروز نیز تلاش کردیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم. شهر خودرو امروز به دنبال تأخیر در بازی بود که داور باید اجازه این کار را نمی داد.

وی با اشاره به مالکیت توپ توسط تراکتوری ها اضافه نمود: در دقایق زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود و اگر شهر خودرو از لاک دفاعی خارج می شد بازی بهتری را می دیدیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8817

به "می توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید