کاهش قیمت 80 میلیون یورویی گریزمان

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تا به امروز قیمت درخواستی تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای آنتون گریزمان از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا نموده است. این رقم، رقمی است که بارسلونا همین حالا هم توان پرداختش را دارد، اما آبی و اناری ها منتظر می مانند تا شاید بتوانند باز هم قیمت را پایین تر بیاورند.

کاهش قیمت 80 میلیون یورویی گریزمان

تقریباً کمی بیش از یک سال پیش، گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که تصمیم گرفته یک سال دیگر در تیم مادریدی بماند. جالب اینجاست این کار را در حالی انجام داد که بارسا در حال مذاکره برای جذبش بود و پیشنهاد تیم کاتالانی برایش فراهم بود.

اما وقتی سال بعد، یعنی سال جاری، گریزمان خاطرنشان کرد می خواهد از مادرید جدا گردد، بارسلونا بدون اتلاف وقت دوباره پیشنهاد داد، در حالی که انتظار می رفت شاید از خرید او صرف نظر نموده یا تصمیم بگیرد کمی این بازیکن را تنبیه کند.

تابستان گذشته ارزش گریزمان 100 میلیون یورو بود، رقمی که حالا 20 میلیون افزایش پیدا نموده است.

فصل ضعیفی که اتلتیکو پشت سر گذاشت احتمالاً در متقاعد کردن این مهاجم فرانسوی برای جدا شدن از تیمش تأثیرگذار بوده است، حالا بعد از او بازیکنان دیگر مانند گودین، خوانفران و … هم تصمیم به جدایی گرفتند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2121

به "کاهش قیمت 80 میلیون یورویی گریزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت 80 میلیون یورویی گریزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید