128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف گردیده است

به گزارش جعبه مهر، استاندار آذربایجان شرقی شفاف سازی مالی در دستگاه ها را از عوامل موثر در پیشگیری از فساد اداری دانست و گفت: وظیفه اصلی مدیران دستگاه های دولتی، شفاف سازی مالی و کاهش فرایندهای اداری است.

128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف گردیده است

به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تأکید بر این که هر دستگاه اجرایی باید تعدادی از فرایندهای زاید خود را شناسایی و حذف کند، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه گردیده در جشنواره شهید رجایی از سال گذشته تاکنون 128 فرایند زاید دستگاه های استان حذف گردیده و باید این روند ادامه یابد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در روند حذف فرایندهای زاید، باید یک نهاد با برقراری ارتباط با سایر نهادها، متولی دریافت و صدور مجوز باشد.

وی اضافه کرد: سرگردان کردن مردم در میان ادارات زمینه فساد را فراهم می نماید و اگر بتوانیم با حذف فرایندهای زاید، جلوی این کار را بگیریم می توانیم تا صد پله رتبه شفافیت ایران را ارتقا دهیم.

خدابخش هم چنین با تأکید بر ضرورت الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح اصلاح بافت فرسوده و حاشیه نشین تبریز و سایر شهرهای استان، اضافه کرد: ستاد بازآفرینی شهری تبریز و استان باید در روند بازگشایی معابر و جابه جایی بافت حاشیه نشین، الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح ها را در اولویت قرار دهد تا در آینده مشکل ایجاد نگردد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح های بازآفرینی همچنین باید از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده گردد و دولت نیز از آن ها حمایت کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 374

به "128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "128 مورد از فرآیندهای زاید دستگاه های آذربایجان شرقی حذف گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید